Antique Car Show / Exposition de voitures anciennes

June 19 @ 10:00 am - 3:00 pm

Billings Estate Car Show
Antique car owners are invited to display and share stories about their vehicles. Cast your vote for the fan favourite car, explore the museum, take a guided transit-themed tour of estate grounds, and enjoy a family-friendly interactive scavenger hunt for added fun. Relax with a cool refreshment or a bite to eat fresh from the barbeque (cash, credit, and debit accepted).
Sunday, June 19 from 10 am to 3 pm.
Cost: $7.25 per person; $12 per pair; $19.25 per family (two adults and accompanying children).
If you are interested in registering your antique vehicle, please contact Larysa.Voss@Ottawa.ca (613-580-2088 ext.35255) for more information or complete the online registration form: https://forms.office.com/r/cnt5ufNa9P.
Note: This program will run rain or shine. Please wear appropriate footwear for uneven, grassy, and gravel terrain. As many of the showcased vehicles are owned by community members, the number of participating vehicles may vary throughout the day. Inclement weather may also impact the number of vehicles.
****
Les propriétaires de voitures anciennes sont invités à exposer leur véhicule et à partager les anecdotes qui s’y rapportent. Votez pour votre voiture préférée, partez à la découverte du musée, faites une visite guidée du domaine sur le thème du transport en commun et, pour couronner le tout, participez à la chasse au trésor familiale interactive. Profitez d’un moment de détente en sirotant une boisson rafraîchissante ou en mangeant des aliments frais cuits au barbecue (les paiements en espèces ainsi que par carte de crédit ou de débit sont acceptés).
Dimanche 19 juin, de 10 h à 15 h.
Droits d’entrée : 7,25 $ par personne; 12 $ pour deux personnes; 19,25 $ par famille (deux adultes et les enfants qui les accompagnent).
Pour vous inscrire avec votre voiture d’époque ou en savoir plus, communiquez avec Larysa.Voss@ottawa.ca (613-580-2088, poste 35255).
Remarque : Beau temps, mauvais temps, le programme sera maintenu. Nous vous conseillons de porter des chaussures appropriées pour marcher sur le gravier et sur un terrain herbeux et inégal. Comme nombre des véhicules exposés appartiennent à des membres de la collectivité, le nombre de véhicules participants peut varier tout au long de la journée. Le mauvais temps pourrait également avoir une incidence sur le nombre de véhicules.

June 19
Cost:
Event Categories:
,
Website:
Ottawa.ca/BillingsEstate

Billings Estate National Historic Site | Lieu historique national du domaine Billings
2100, rue Cabot Street
Ottawa, Ontario K1H 6K1 Canada